Gyerekkoromban kértem Istent, adjon nekem egy biciklit.
 Aztán rájöttem, hogy a dolgok nem így működnek. Úgyhogy
 loptam egyet, és kértem Istent, bocsássa meg.

 Nagymamám 60 éves korában elkezdett napi
 rendszerességgel sétálni, minden nap 5 kilométert. Most 82
 éves, és fogalmunk sincs, hol van.

 Nagybátyám abbahagyta a dohányzást, leszokott az
 alkoholról, a nőkről, a nehéz, fűszeres ételekről és az
 éjszakázásról. Egészséges volt egészen az öngyilkosságáig.

 Múltkor felhívott egy lány, hogy menjek át, nincs otthon
 senki. Átmentem. Tényleg nem volt otthon senki.

 Évek óta nem beszéltem a feleségemmel. Nem akarom
 félbeszakítani.

 Külön szobában alszunk, külön eszünk, külön megyünk
 nyaralni. Megteszünk mindent, hogy egyben tartsuk a
 házasságunkat.

 Gyermekünk első tizenkét hónapját azzal töltjük, hogy
 megtanítjuk járni és beszélni. A következő tizenkét évet meg
 azzal, hogy pofa be és maradjon a fenekén.

 Nincsenek előítéleteim. Mindenkit utálok.

 Imádok borral főzni. Néha még az ételbe is teszek.

 A bank az a hely, ahol akkor kapsz kölcsönt, ha be tudod
 bizonyítani, hogy nincs rá szükséged.

 Öngyilkosság, főnév: amikor azt mondod Istennek, hogy
 nem rúghat ki, mert felmondasz.

 Mindenki tudja, hogyan kell gyereket nevelni, kivéve
 azt, akinek már van.

 Az ember az egyetlen állat, akinek céljai vannak a
 gyerekeivel. Kivéve a guppikat, amik megeszik a sajátjaikat.

 Szakítottunk a barátnőmmel. Ő meg akart házasodni, én
 viszont nem akartam, hogy megházasodjon.

 A légvárakat neurotikusok építik, pszichotikusok laknak
 bennük, és anyám jár hozzájuk takarítani.

 Szeretnék gazdag lenni. Vannak emberek, akikből a
 gazdagság kiöl minden emberi érzést. Na, olyan gazdag
 szeretnék lenni!

 A feleségem "apró lábak dobogását" akarta hallani
 otthon. Vettem neki egy kutyát. Olcsóbb, és több lába van.

 Bámulatos, hogy az a rengeteg fontos dolog, ami egy
 adott nap a világon történik, mindig pont belefér az újságba.

 Brooke Shields nagyon népszerű Oroszországban. A
 szemöldöke Brezsnyevre emlékezteti őket.

 A múlt éjjel, szerintem, homoszexuális betörők jártak
 nálunk. Nem vittek el semmit, de átrendezték a szobát.

 Az egyik barátom küldött egy képeslapot, amin a Föld
 volt látható az űrből fényképezve. A hátoldalára ezt írta:
 "Bárcsak itt lennél!"

 Szülinapomra kaptam egy légpárásítót és egy
 páramentesítőt. Ugyanabba a szobába raktam őket, rendezzék
 le egymás között.

 Rákötöttem a gázpedált a féklámpára. Azóta nem nagyon
 előztek meg.

 Örökké szeretnék élni. Eddig sikerült.

 Ha véghezviszed a lehetetlent, a főnököd felveszi a napi
 teendőid közé.

 A világ legnagyobb felfedezéseit olyan emberek tették,
 akik túl hülyék voltak ahhoz, hogy felfogják, az adott dolog
 lehetetlen.

 Az univerzumban kell lennie értelmes életnek a Földön
 kívül. Legékesebb bizonyítéka ennek,
 hogy egyik se próbálja felvenni velünk a kapcsolatot.

 Carpe diem! = Élj a májnak!

 A pénz tényleg beszél. Azt mondja: pá!

szerintem: (4/5)
szerintetek: (5/5)

Baluguru

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://baluguru.blog.hu/api/trackback/id/tr761383548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása