Hülyék az egészségügyben... (de nem a személyzet.)

Az emberi butaság határtalan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


1. Dolgozom épp... nemrég jött egy fazon,     hogy neki nagyon súlyos betegsége van (tényleg, igaz, kb 120 kg).     Beszélgetés:
- ... és mégis, mi a panasza?
- Kongói vérzéses lázam van!
- De ezt miből gondolja? Járt mostanában Afrikában?
- Nem, soha, még külföldön sem voltam.
- Akkor honnan veszi, hogy ez a betegsége?
-  Hát erről olvastam egy cikket a neten, amikor a gépem kiírta, hogy vírust     érzékel, és nem kaptam el elég gyorsan a kezem gépről...Azóta köhögök, meg lázas vagyok...

2. VIII. ker, a hangot nem lehet itt visszaadni.
- Szóval, tegnap beba..tam, oszt a Gázsi jól megvert, leestem a lépcsőn, gyött az omoc (OMSZ=mentők), oszt aszonta, komodói cibere.
- Tessék?, nem értem...
- Komodói Cibere.Vagy maga hülye? (commoti cerebri,     agyrázkódás)

3.  ... No már most, az, hogy én abszurdumra jöttem, nem az én hibám, hanem az uramé, mert az akar folyton ba...ni (abortusz) ...  szedem én a fogamzásgátlót, csak két hónapja elfogyott

4. - ... nem, nem volt műtétem még.
 - Hmm... Szilikon cicivel jött a   világra?
 - Mé, az számíííít???

5. Telefon: (láz hányás, elájult)
    - ... és hol tetszik lakni?
    - XY utca 4, de most Orosházán   vagyok.
    - Akkor mi a fenének minket   hívott?
    - Mert ott lakom a kerületben, és maguknak   kötelességük kijönni!
    - De hölgyem, most mondta, hogy nem itthon van a   pesti címen, hanem vidéken!
    - És, mit számít? Fizetem a TB - t, ha nem jönnek ki, feljelentem magukat! (röhögve letettem a telefont erre nem tudtam mit mondani:))

6. Erős has görcs, éjjel, méhenkívüli terhesség, műtét. Altatnám el a csajt, erre felsikolt:
- Én nem kaphatok gyógyszert, mert terhes vagyok!     (szőke...)

7. T. Páciens lába rohad, benne kukacok hemzsegnek, le kell vágni.
Mire ő: nem elég lefújni Chemotoxszal?

8. Fiatal, harmincas pasi, fatális agyvérzés, agyhalott, jöttek a Transzplantosok, szétkapták. A feleségével (antipasla plázapunc) megbeszéltem, ez miről szól, hogy hány életet lehet vele megmenteni. Vége, minden használhatót kiszedtek, szét a szerjózsa minden irányába, erre a csaj megkérdi: És ő már biztos nem ébred fel? Nem mertem röhögni, mert azt hittem, sokkot kapott. De nem, komolyan gondolta, hogy esetleg, miután a szívét - máját - veséit - tüdejét kiszedték, majd magához tér...

9. VIII. ker, telefon.
- Jöjjenek már ki, a mama olyan furán veszi a levegőt.
- Milyen furán?
- Hát, igazából nem is vesz..
- És mióta nem vesz???!!!
- Tudom én? Amikor lementem a kocsmába, még hörgött!

10. - Kéne nekem esemény utáni tabletta. - Kislány, mi azt nem írunk fel, be kell menni a nőgyógyászatra, csak szakorvos írhatja fel!
- De mire beérek, letelik a 72 óra!
- Ja, akkor ne is menjen, mert az elsőt 48ó - n belül kell bevenni.
- Akkor is 48 óra, ha análisan szeretkeztünk?
- ??? Nem volt hüvelyi aktus?
- Á, nem mert mensizek, és ilyenkor csak seggbedugni hagyom magam

11. Régebben sokat dolgoztam vidéken... Hívás, hogy 14 éves roma leánygyermek hasa görcsöl, üvölt fájdalmában. Kimegyünk, nagydarab állat a csaj, kövér, és elég jellegzetes hangokat ad ki.
- Anyuka, mióta hízott meg a leányka?
- Hát, mán vagy egy fél éve...
- Gondoltam. Ugye tudja, hogy terhes??
- Ez? Ugyanmá, ne tessen ilyet mondani, ez még szűz!
- Szűz ez akkor, ha én is az vagyok, pont most szül!
- Szül a büdös fa...omat he, aggyá neki gyógyszert!
- Rendben, mindjárt adok, de előbb segítsen és hozzon lepedőt!
- Mi a fenének?
- Már kint a gyerek feje, és bebugyolnám, amíg a mentő ideér!!!!!!!
De az egésznek a slussz poénja: kiderült, a saját édes bátyja csinálta fel!!!!!!!!!

12. Anyám belgyógyászaton dolgozott. Onnan a sztori. A ratyi pasi bement a kórházba, hogy beszorult a műbráner a seggébe. De annyira feldugta, hogy épp csak a legvégét érték el. Vitték körbe az egész kórházba. Megjárta a     sebészetet, a belgyógyászatot, a röntgent. a nőgyógyászatot. Végül a nőgyógyin szedték ki vmi fogóval. Az egész kórház napokig dőlt a röhögéstől.

13 . Egy haver az urológián volt ápoló. Ő mesélte, mikor behoztak egy 15 éves srácot ..... beleszorult anyuka vékony nyakú vázájába. Mivel fiatalkorú, hívták anyukát, gond van, jöjjön, engedély kell. Szegény anyuka jött, hozta a srác barátnőjét is, berontottak a kezelőbe.....hát nem lettem volna a srác helyében.

14. Rutin baromságok:
- Fura a székletem.
- Milyen? Véres, fekete, nyákos?
- Mit tudom én, nem nézegetem!
- De akkor mi a fura?
- Hát hogy nincs.
- Mióta?
- Tudom én? Ki maga, orvos vagy közönségkutató???     (???!!)

15. Az Erzsébetben nem volt hely, mi kaptuk meg az öngyilkost lélegeztetésre. Aggódó család:
- Jáááááááááááj, de hát a Kálmán nem ojjjan, hogy öngyíkos legyen, csak véletlen vót!!! Kicsit többet vett be!!!
- Asszonyom, 600 db Andaxint vett be!!!! Ennyi még francia drazséból is sok!!!!

16. Telefonos tanácsadás:
- Terhesen milyen fájdalomcsillapítót vehetek be?
- Mennyi idős terhes?
- 25 éves
- Nem, a terhessége mekkora!
- Még beleférek a régi gatyákba...
- Neeeem! Hány hetes terhes?
- Nem tudom, de 7 hónapos vagyok. (no comment)

17. Jött egy jóember egyszer, hogy őt etikus díszkivilágítás érte. Micsoda érte magát? Nekem aszonták ott, ahó vótam, hogy olyan izé, díszkivilágítás ért (etikai   diszkriminitás)

A bejegyzés trackback címe:

https://baluguru.blog.hu/api/trackback/id/tr733516662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kimura 2012.01.05. 19:50:25

hát ez kurvavicces, tényleg, csak egy ilyen beképzelt stílusú paraszt ápolónők miatt kellett levágni nagyfaterom lábát, mert a mélyentisztelt margitban nem voltak hajlandóak rendesen végezni a munkájukat...

NasiTolvaj 2012.01.05. 21:23:44

Kimura köszönjük, kedves szavaidat azon nővérek nevében akik tisztességesen végzik a hivatásukat.

mingyá beszólok! 2012.01.06. 17:31:36

És ezek a nem túl csavaros észjárású emberek szavazati joggal bírnak... Na ezért tartunk itt.

mingyá beszólok! 2012.01.06. 17:32:22

@Kimura: Paraszt hozzátartozókkal csak paraszt módon lehet...

dezie 2012.01.06. 22:58:51

Sok ilyen van. Amikor felhívnak éjjel, hogy azonnal hívjak mentőt. Mivel nem én vagyok beteg meg merészelem kérdezni, hogy ugyan miért kéne? Meg is kapom, hogy ne kérdezősködjek... Ennél csak az a jobb amikor telefonon okvetlenül velem akarnak beszélni és a feleségem felrángat a műhelyből majd megkérdezik, mi a mentők telefonszáma?

bátortamás 2012.01.21. 11:06:24

@mingyá beszólok!: Az hagyján. Még gyereket is szülhetnek...

buta 2012.02.28. 21:35:23

Kamu.
Legalábbis remélem. Ilyen idióta orvos nincs. Aki azt sem tudja leírni, hogy etnikai diszkriminálás.
süti beállítások módosítása