Tudományos alapokon: Mi a marketing?
Látok egy fantasztikus férfit egy partin. Odamegyek hozzá és azt
mondom: 'Fantasztikus vagyok az ágyban'. Ez a Direct Marketing.
Látok egy fantasztikus férfit egy partin. Odamegyek hozzá és megszerzem a telefonszámát. Másnap felhívom és azt
mondom: 'Szia, fantasztikus vagyok az ágyban'. Ez a Telemarketing.
Barátaimmal vagyok egy partyn és meglátok egy fantasztikus férfit.
Egyik barátnőm odamegy hozzá és rám mutatva így szól: 'Ő fantasztikus az ágyban'. Ez a Reklám.
Beülök az autómba, lassan hajtok a városban és a nyitott ablakon át minden járókelőnek odakiáltom: 'Fantasztikus vagyok az ágyban!' Ez a Spam (kéretlen reklámküldemény).
Látok egy fantasztikus férfit egy partyn. Felállok, megigazítom a blúzom, odamegyek hozzá és töltök neki egy italt. Adok neki tüzet, amikor látom, hogy nem találja az öngyújtóját. Felajánlom, hogy hazaviszem, mert a közelében lakom, majd ezt mondom: 'Mellesleg, fantasztikus vagyok az ágyban'. Ez Public Relations (PR).
ÉS ITT A LÉNYEG!
Látok egy fantasztikus férfit egy partyn. Ő odajön hozzám és így szól:
'Hallom, fantasztikus vagy az ágyban'. Ez a Brand Recognition (Márkafelismerés).
És ha az aktus után azt mondja: 'Hááát tényleg fantasztikus vagy az ágyban!'
Akkor az a vásárlói elégedettség.
És ha elvesz feleségül, akkor az a márkahűség!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Utolsó kommentek