Mai vicc

Címkék: vicc humor vicces poén nevetés napi vicc

2010.03.07. 20:00

Beszáll a taxiba egy idősebb de nagyon jól kinéző apáca. Mennek a városban, de a taxisofőr csak bámulja és nem veszi le róla a szemét. A nővér nem bírja tovább és megkérdezi miért nézi őt olyan merően. A taxisofőr válaszol:
- Szeretnék egy kérdést feltenni de nem szeretném megbántani vagy megsérteni vele.
- Fiam aki annyi mindenen keresztül esett mint én az évek során már mindent látott, tapasztalt és elviselt Isten kegyelmével. Nem hinném,hogy olyat tudsz kérni vagy kérdezni hogy én megbántódjak.
- Hát nekem mindig volt egy fantáziám, hogy egy apáca megcsókoljon!
- Ez megtehető de két feltétele van: Először is: Nőtlennek kell lenned!
Másodszor: Katolikusnak kell lenned!
A taxisofőr teljesen extázisba jön:
- Én egyedülálló ÉS katolikus vagyok!
- Akkor húzódj le egy kis utcába és állj meg.
Magállnak és a taxisofőr olyan csókot kap amitől egy utcalány is elpirulna. Visszamennek a főútra és mennek tovább de a nővér észreveszi hogy a sofőr sír.
- Édes gyermekem mi a probléma? - kérdezi a nővér.
- Vétkeztem Ön ellen, nős vagyok és zsidó! - Vallja be a taxisofőr.
- Ugyan már nincs semmi probléma én meg Dezső vagyok és jelmezbálba megyek.
 

szerintem: (4/5)
szerintetek: (5/5)

Baluguru

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://baluguru.blog.hu/api/trackback/id/tr361817114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása