Az első....

2008.02.08. 10:58

Az első bejegyzést elég nehéz megírni. Volt már blogom, de azt töröltem. Miért? Mert akkor nem voltam éppen a toppon, ezért nem szólt másról csak a "szar életemről". Azóta felnőttem és mivel akkor is szerettem írni ezért nyitottam ezt a blogot a saját szórakoztatásomra. Itt minden szerepelni fog vegyesen. Elsőre ennyi, a többi meg majd kialakul.

Balu

A bejegyzés trackback címe:

https://baluguru.blog.hu/api/trackback/id/tr49331015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása