Családi és személyi szolgáltatások  terén piacvezető világcég, területi képviselőt keres. Jó kommunikációs készség és alapfokú  latin nyelvtudás szükséges. A jelentkezésre kérjük ráírni:  'plébános'.

Világhírű vonósnégyes keres elsőhegedűst, másodhegedűst és csellistát.

Fiatal,  jóképű üzletember vagyok, hat autóm, két mobilom van, és  egy nyaralóm a Karib-tengeren. Nem keresek senkit, csak dicsekedni akartam.

Mellnagyobbítás kézrátétellel!  Sikertelenség esetén azonnali pénzvisszafizetés!

Teri vagyok, 15 éve használok  Calgon-t, ami eddig 876.545 Ft-omba került!

Juli vagyok, szarok én a Calgonra, inkább 3  évenként 4500 Ft-ért veszek egy új fűtőszálat!

Cukrászdámba eladót keresek. Feltétel:  előre haladott cukorbetegség.

Elcserélném 120 kilós  nejemet két 60 kilósra!

Alig használt feleségemet  elcserélném logarlécre. Jelige: Te is tologatod, én is tologatom.

Vigyázzatok, ne  vegyétek meg a japán TDK együttes kazettáját. Én már többször  is meghallgattam. Teljesen  üres!

Kezdő autóvezető megbízható tanút keres  soron következő balesetéhez.

Postagalambjaimat  ingyen odaadom madárkedvelőnek, aki nagyon-nagyon messze  lakik.

Elveszett az egyik dísztárcsám. Ha nem kapom  vissza, eladok hármat.

3 szobás, tetőtérbeépítéses  családi ház utcára néző nagymamával eladó.

1 db  A4-es típusú félfamentes rajzlapomat ugyan ilyen típusú  Audira cserélném.

Lófarkas  kislány keresi hasonló tulajdonságokkal rendelkező fiú ismerettségét.

szerintem: (3/5)
szerintetek: (5/5)

Baluguru

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://baluguru.blog.hu/api/trackback/id/tr681158370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása