Utolsó mondatok....

Címkék: humor nevetés vicces szöveg

2009.08.19. 13:57

Most azt fényképezd le, ahogy a párkányon egyensúlyozok!

Szerintem halott. Nyugodtan kifoszthatjuk!

Na és ha nem teszem le, akkor mit csinálsz? Lelősz?

Hiába fenyegetőzik, már mondtam hogy nem tudom hol vannak az ékszerek...

Keménynek érzed magad?

Szia nigger tesó, mi a pálya?


Gyere csak köcsög BMW-s úgyis nekem van elsőbbségem...

Majd én feltartóztatom a rablót, ti csak fussatok...

Nyugi, növényevő!

Minden hülye lehajol a helikopter ajtajában, hát én azért sem!

(Burger King-ben) Egy McFreeze lesz és...

Cicus, én gumi nélkül szeretem!

Vettem leárazva 20dkg parizert...

Szia Drágám! Ő itt Réka...

Jól van emberek, most már hatott a szérum, elaludt az oroszlán.

Kedves Nézőink, közvetlenül a frontra jöttünk, hogy a szabadcsapatok vezetőjét meginterjúvoljuk!

Most vezetek először ködben.

Szólj csak a bátyádnak, majd őt is megverem!

Nyugalom, őrmester, itt Közép-Afrikában csak elavult légvédelmi eszközeik vannak...

Nem is olyan durva ez a Harlem, mint mondják...

Önök megsértették a személyiségi jogaimat...

Mondtam már: ütésre NEM robban!

...és hirdesse ez a hatalmas völgyzáró gát az emberiség diadalát a természet erői felett.

Csak a Nagy Nemzetgyűlésnek vagyok hajlandó válaszolni!

Tudhatnád hogy a piranhák csak a meleg trópusi vizekben élnek meg...

Kérem, adja ide a fegyvert, nem kell senkinek sem meghalnia!

Olcsó volt ez a hegymászó szett, de első osztályú minőség!

szerintem: (4/5)
szerintetek: (0/5)

Baluguru

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://baluguru.blog.hu/api/trackback/id/tr131323461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása