Mai vicc

Címkék: vicc humor vicces poén nevetés napi vicc

2009.09.07. 06:41

A férj egy pár órai horgászat után úgy dönt, hogy kiköt a csónakjával, és pihen egy kicsit.  A feleség ekkor úgy dönt, hogy elviszi a csónakot egy kicsit, és majd olvasgat a tó közepén. Be is indítja a motort, behajózik, és lehorgonyoz. Nem sokkal később megjelenik a horgászellenőr. 

-Hölgyem! A tónak ezen a részen tilos a horgászat! 

-De kérem, én nem horgászok, hanem olvasok! 

-Igen, de minden eszköze megvan a horgászathoz, és barmikor elkezdheti! 

-De mondom, hogy olvasok! 

-Ha nem megy máshova, föl kell hogy írjam! 

-Olvasásért?

-Nem, hanem mert tiltott területen horgászik! Most lehet, hogy olvas, de minden eszköze megvan a horgászathoz, és barmikor elkezdheti!


-Jó, de én meg akkor följelentem szexuális zaklatásért!

-De hisz magához sem értem! Nem is csináltam semmit!

-De minden eszköze megvan, és bármikor elkezdheti!

-További szép napot Hölgyem! -és ezzel továbbállt.

-Tanulság: soha ne vitatkozz olyan nővel, aki olvas, mert az valószínű gondolkodni is tud!

 

szerintem: (3/5)
szerintetek: (0/5)

Baluguru

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://baluguru.blog.hu/api/trackback/id/tr611365139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása