Bulik SMS-ek tükrében

Címkék: humor poén vicces szöveg

2010.02.03. 16:30

 Üzenet: "Asszem jól sikerült a tegnapi betépés. Semmire sem emlékszem és egy pályaudvaron vagyok ahol főleg németül beszélnek. Lehet hétfőn nem megyek be melózni."

Válasz: "A hétfői meló miatt ne aggódj, ma kedd van. Már a rendőrség is keres, anyádék büszkék lesznek rád. Amúgy hol a répában vagy?!"

***

Üzenet: "Mi csak beszéltünk róla milyen lenne az igazoltató rendőrt telibehányni... Te megtetted."

***

Üzenet: "Mindegy, ugyanaz a neve. Ez nem megcsalás, ez márkahűség."

***

Üzenet: "Mennyit ittam az este? Találtam egy 30-as sebességkorlátozó táblát.
Az ágyamban."

***

Üzenet: "Kimentem pisálni és össze volt hányva a budi. Mondom miafasz, nem emlékszem, hogy hánytam... Megfordulok erre egy vadidegen csaj alszik a zuhanyzóban."

***

Üzenet: "Havernak nem volt kedve visszatolni a bevásárlókocsit, így betette az egészet a csomagtartóba..."

***

Üzenet: "Elaludtam a vonaton. Itt ülök egy megállóban. A helyiek azt mondják, hogy ez Észak-Szlovákia. Nem hiszek nekik. Nem akarok."

***

Üzenet: "Úgy tűnik fordítva vettem fel a pulcsim. Aztán belehánytam a kapucniba. Soha többé nem iszom."

***

Üzenet: "Olyan nehéz részegen tampont felrakni. 10 percig ujjaztam magam, mert elfelejtettem mit is csinálok."

***

Üzenet: "Reggel arra ébredtem, hogy egy csaj fekszik az ágyamban.
Mondom mi a fasz . Megfordult és mégse csaj volt. Na ez a szopás!"

***

Üzenet: "Az OK, hogy dugod a nőmet. De a cigim add már ki. A barna kabát, az ajtón. "

***

Üzenet: "A telefonom egész este a hűtőben volt, ezért nem vettem fel."

***

Üzenet: "Ha legközelebb pohárba hánysz, légyszi ne hagyd benne a szívószálat! Életem legszarabb Vodka-Banán kotélját köszönhetem neked."

szerintem: (3/5)
szerintetek: (0/5)

Baluguru

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://baluguru.blog.hu/api/trackback/id/tr291726983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása